Ze wennen eraan.
En een shet heeft het nog in zijn genen zitten dat lang geleden, hij af en toe een sprietje tussen de stenen vond(shetlandeilanden)....daar waren helemaal geen sappige bemeste weides

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ik denk dat paarden zich snel neerleggen bij het feit dat ze niet eer 24 uur per dag mogen grazen.
Ze wennen eraan.
geerke schreef:ik denk dat paarden zich snel neerleggen bij het feit dat ze niet eer 24 uur per dag mogen grazen.
Ze wennen eraan.
paars schreef:@Ilse, welkom....denk dat je 1e prioriteit moet liggen bij: pijnstilling, bloedverdunner, zachte ondergrond en voer aanpassen. Dan proberen te bedenken of je een reden kan vinden waaróm je shet HB is geworden. Nat zand/koude ondergrond is er nu buiten volop.
Wat voer je je shet op het moment (alles), hoe staat hij qua huisvesting? Wat doe je ermee / heb je ermee gedaan?
Yoika schreef:geerke schreef:ik denk dat paarden zich snel neerleggen bij het feit dat ze niet eer 24 uur per dag mogen grazen.
Ze wennen eraan.
Mijn Haflinger kan er maar niet aan wennen, ze blijft nerveus langs de draad lopen tot ze haar uurtjes erop mag en nadien moet ik haar er terug afslepen en is ze telkens erg verontwaardigd ...
En ook nu ze s nachts terug op stal gaan is ze telkens heel teleurgesteld dat ze enkel hooi en een beetje S&s in haar bak terugvindt.
MAAR beter zo dan een bevangen merrie !!!!!!!!!!!
Dyonne schreef:Y schreef:Mijn Haflinger kan er maar niet aan wennen, ze blijft nerveus langs de draad lopen tot ze haar uurtjes erop mag en nadien moet ik haar er terug afslepen en is ze telkens erg verontwaardigd ...
En ook nu ze s nachts terug op stal gaan is ze telkens heel teleurgesteld dat ze enkel hooi en een beetje S&s in haar bak terugvindt.
MAAR beter zo dan een bevangen merrie !!!!!!!!!!!
Staat ze daar alleen, of loopt ze met anderen?
Hier willen ze ook heel graag op het gras hoor. Zeker in het voorjaar wordt er driftig heen en weer gestapt langs het hek.
.