Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien dat ik haar binnenkort even aan de longe zet om te kijken hoe ze dan loopt.... Ben alleen bang te veel hoop te krijgen.. 

Ze heeft ze nou 1 keer 4 uur in het land omgehad en gisteravond 4 uur op stal. Je moet het goed opbouwen. De back on tracks zijn er wel voor gemaakt om gewoon 24 uur gedragen te worden. Dus daar wil ik wel naar toe, helemaal als ze resultaat geven!!
. Maar ik heb een vraagje, is er bij spat altijd een zwelling van het spronggewricht te zien? Mijn paard loopt al een aantal weken niet zo lekker. Niemand zag er iets aan maar voor mij voelde hij soort van korter en stijver. Vooral in de wendingen. Ook werd ze moeilijker met lengte buiging vragen (achterhand naar binnen gooien) en het oppakken terwijl ze daar echt nooit moeilijk over heeft gedaan. Ook heeft mijn paard hko (voor) dit is ruim twee jaar geleden gediagnosticeerd en ze heeft speciaal beslag waar ze super op loopt. Iom de smid een paar maanden geleden van het speciale beslag afgehaald en dit ging eigenlijk goed. Tot een paar weken terug. Dus smid gebeld uitgelegd en hij zou weer speciaal beslag eronder doen. Met bekappen achter kwam die een hoefzweer tegen. Een flinke die die heeft uitgesneden. Ze liep daar dan verder niet kreupel op.. Maar dit is een week geleden en mijn paard blijft dat stijve houden. Het wordt beter als hij even loopt. Niet iedereen ziet het, het is vooral iets wat ik voel. Gisteren leek het iets beter te gaan en voelde ik er vrij weinig aan. Maar ben er nu zou op gefocussed. Mijn paard heeft wel bijna een jaar iets gedaan wat een grote belasting op de achterbenen is. Ik moet het nu nog een week aankijken en anders komt de da..