Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Leuk dr zo blij tezien maar zou het zelf echt niet durven en al helemaal niet met de huidige temperaturen en de lengte van het gras...
Kyno schreef:Hihi die is helemaal happy, leuk om te zien!!
Swift , ja precies wat je zegt! Heb me ook echt ontzettend rot gevoeld dat het net bij mij is gebeurd, na al die jaren pension in beroerde omstandigheden! Het niet goed kunnen loslaten ken ik ook maar al te goed. Helemaal als ze aan huis staan en je ook 10x per dag even kort kan gaan kijken etc.
Swift schreef:Kyno schreef:Hihi die is helemaal happy, leuk om te zien!!
Swift , ja precies wat je zegt! Heb me ook echt ontzettend rot gevoeld dat het net bij mij is gebeurd, na al die jaren pension in beroerde omstandigheden! Het niet goed kunnen loslaten ken ik ook maar al te goed. Helemaal als ze aan huis staan en je ook 10x per dag even kort kan gaan kijken etc.
Ja erg is dat hè... Ik vind dat ook zo naar. Je kunt jezelf helemaal suf piekeren over het hoe en waarom... Ja ik liep ook constant heen en weer om te kijken hoe het met hem was en je let ineens op werkelijk alles... Heb mezelf daar echt even streng in moeten toespreken want als ik er de hele tijd omheen sta te stressen is natuurlijk niet bevorderlijk voor zijn herstel.
hagelslag schreef:Het was inderdaad een opstapeling van allerlei dingen tesamen.
Momenteel mag ze af en toe een half uurtje op het weiland.
Kijken of ze op het gras reageert.
Maar tot dusver helemaal niet.
https://youtube.com/shorts/L2jlBm6LbnA
Filmpje van gister, ze eh was even gek
Petra_O schreef:Kyno schreef:Hihi die is helemaal happy, leuk om te zien!!
Ja erg is dat hè... Ik vind dat ook zo naar. Je kunt jezelf helemaal suf piekeren over het hoe en waarom... Ja ik liep ook constant heen en weer om te kijken hoe het met hem was en je let ineens op werkelijk alles... Heb mezelf daar echt even streng in moeten toespreken want als ik er de hele tijd omheen sta te stressen is natuurlijk niet bevorderlijk voor zi
Dit klinkt heel herkenbaar... Ik ga nu sinds deze week niet meer s ochtends voor mijn werk naar stal om medicijnen te geven. De eerste paar dagen heb ik mijn stalgenoten de hele dag lastig gevallen of ze toch alsjeblieft mijn paard even na wilden kijken of ze niet in elkaar was gestort.
Bij Ivy kwam uit het bloedonderzoek nog een stevig tekort aan vitamine E, selenium en zink. Verder geen bijzonderheden. De oorzaak voor de bevangenheid is nog steeds een beetje een raadsel helaas. Waarschijnlijk toch een combinatie van verschillende kleine dingen.
Stal_Fiore schreef:Pfoe Fique, wat een ellende hè. Ik hoop dat hij gauw opknapt.
Mijn paardje knapt eigenlijk niet op... zo zielig. Er moet wat anders. Ik heb er voor gekozen het op een andere boeg te gooien. Na 6 maanden is het wel tijd...
In plaats van wat de kliniek zegt, volledig boxrust/gips/ijzers, gaan we nu de ijzers er onderuit halen en over op een meer natuurlijke manier van bekappen met hoefschoenen. Dit allemaal onder begeleiding van een dierenarts.
Stal_Fiore schreef:Pfoe Fique, wat een ellende hè. Ik hoop dat hij gauw opknapt.
Mijn paardje knapt eigenlijk niet op... zo zielig. Er moet wat anders. Ik heb er voor gekozen het op een andere boeg te gooien. Na 6 maanden is het wel tijd...
In plaats van wat de kliniek zegt, volledig boxrust/gips/ijzers, gaan we nu de ijzers er onderuit halen en over op een meer natuurlijke manier van bekappen met hoefschoenen. Dit allemaal onder begeleiding van een dierenarts.