Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Habore, die stijfheid door de hoefsmid zou goed kunnen hoor. heb je al eens rhus tox geprobeerd voor beginstijfheid ? Of heeft je paard normaal geen last van die stijfheid in het begin van het lopen ?
Appelazijn geven ze meestal 30 - 50 ml van, en dan rustig aan beginnen natuurlijk.
Kurkuma werkt als ontstekingsremmer en kan daarom goed werken bij artrose. Nadeel van Kurkuma is dat het een bloedverdunner is en soms maagproblemen kan geven dacht ik. Zie oa voor kort over kurkuma : http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/alt ... trose.html
Habore schreef:@Linnie050: dat is minder zeg...Hopelijk betert het alsnog...
Oregon ( 24 jaar) loopt al sinds november onregelmatig in draf en heeft problemen met het buigen van zijn knie.
Bij hem zal het waarschijnlijk nooit meer beteren, ik kan alleen maar hopen dat het niet verergert.
Ik ben nu aan het twijfelen om de artrose druppels van Puur te proberen...
Quebelle schreef:Een goede orthopedische hoefsmid heeft bij mij wonderen gedaan, verbeterde behoorlijk wat aan de positie van z'n benen. Nu struikeld hij niet meer etc, gaat vlotter uit de benen.
Ik heb hem ook een lange tijd de mengeling van Equipharma gegeven, wat goed afging maar minder voor mijn portefeuille helaas. Nu staat hij op duivelskruid.