Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:Er is hoop hoor.. in maart kon mijn Lan niet meer lopen van de pijn: acute spat.
Vandaag heb ik een aantal rondjes galop gedaan.. een paar kleine drafjes (haar draf is nog niet helemaal goed) en ik rij al een paar maanden buiten met haar.
Maggie_Eddy schreef:Hallo!!De dierenarts was heeeel erg tevreden over Vario!! Zijn rug was praktisch helemaal los, hij heeft er nog maar een heel klein beetje aan gekneed. Daarna ging ie aan het infuus, gewoon in zijn hals. Vario heeft geen krimp gegeven met het inbrengen van die naald!! Ze stonden er ook wel een beetje van te kijken, maar hij liet zich heel rustig bewerken, heel knap van hem. Ik heb er ook wat foto's van, maar die heb ik nog niet op de laptop, dus die volgen nog
Nou toen heeft ie 2 flesjes van 750ml vocht gemengd met die Tildren gekregen. Nu moet ik weer 2 weken rug en buikspieroefeningen doen met 'm en dan weer contact opnemen met de Da, waarschijnlijk mag ik er dan weer op
![]()
![]()
De Tildren zal waarschijnlijk over 2 weken al wat resultaat laten zien, over 6 weken is het dan op zijn best aan het werk in het lichaam, en blijft dan nog zo'n 6 maanden in zijn lijf. Dus ik ben heel erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen!!
![]()