Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TinePine schreef:Madje luister naar je gevoel! Kun je niet zelf hooi kopen als geld de enige hindernis is? Zie het als een investering in de gezondheid van je paard. Ik zie dat je meerderjarig bent en het is jouw paard? Wie gaat straks de DA rekeningen betalen als hij toch bevangen blijkt te zijn? Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie is en of het echt jouw paard is of dat je ouders alles betalen, maar je hebt inmiddels wel de leeftijd om iets meer verantwoordelijkheid op je te nemen. Misschien vinden je ouders dat zelfs fijn. Jouw pony, jouw zorgen, jouw portemonnee. Wel lastig hoor. Je wilt natuurlijk niet hakketakken met je ouders
Syl68 schreef:Wat voor aanpassingen kan ik zelf doen dat mijn Haflinger prettiger op de veewagen/trailer staat. Ik zal haar toch ondanks haar bevangenheid moeten vervoeren naar een nieuwe plek en dit wil ik voor haar op een zo'n comfortabel mogelijke manier doen.
Doordat de laatste periode de dierenartsrekeningen behoorlijk hoog zijn opgelopen zou ik graag willen weten of er iemand in de regio Rotterdam is die mijn pony op een verantwoorde en voordelige manier kan vervoeren. Alvast mijn dank hiervoor.
Syl68 schreef:Beste Koos,
Ik vind het zeker jammer hoe het gelopen is. Ik ben er echt kapot van. Begrijp dat je geen partij trekt. Probleem is dat er nat zand in de trailer moet om tegendruk aan haar hoeven te geven. Dierenarts heeft vervoeren afgeraden en dit zou de enige manier zijn om het voor haar zo acceptabel mogelijk te maken.
Fijn dat je aanbied om haar te vervoeren. Dat stel ik op prijs. Begreep echter van Fenny dat de bodem van jullie trailer haast door is en dat ze daarom mij ook niet kon ophalen.
Groet,
Sylvia