Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schoenen is een ding, maar schoenen + sokken... waar blijft de jurk
) gemske schreef:(ik zie het commentaar al komenschoenen is een ding, maar schoenen + sokken... waar blijft de jurk
)

maar over het algemeen valt het mee.
ik wil foto zien met leuke kleurige sokken!

maar echt een goede tip, ik weet waar mijn oude sokken naartoe gaan nu
).
) zei dat je dat niet vaker dan eens per week moet voeren dus ik voer ze alleen lijnzaad met het verharen. Ik ga eens even wat opzoeken over die zaadjes. Werkt dat echt net zo effectief? En hoe voer jij het?
Ik had denk ik dan mijn oude sokken gebruikt met allemaal kleurtjes

is ook wel eens anders geweest.
Dan kan ik ook heel vaak boos worden onderweg. Hoevaak ik niet door honden achterna gezeten wordt. Maar daar moeten ze maar aan wennen hoor. Als er andere paarden met kar aankomen, stap ik wel even af uit voorzorg, maar dan gaat het altijd goed.
Grietje heeft er eens eentje onderuit gewerkt toen hij haar liep te pesten. Amber vind honden wel erg leuk zolang ze niet blaffend naar haar staart happen.
Tot nu toe was er dan ook altijd wel wat aan de hand. Maar het was niet allemaal even ernstig. Maar goed, je moet toch ookgoed voor je dieren zorgen. Dat heeft volgens mij iedereen in dit topic wel overeen. Heb het idee dat wij hier allemaal super allert zijn op de kleine dingen.