Marjo: ik ben jaloers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Die bloedzuigers, is dat alleen tijdens de acute fase?
hagelslag schreef:@swift, of zeg je wilt max 2 per hoef. Dat is eigenlijk ook voldoende.
Tenminste, het ligt er ook aan hoeveel buut je geeft. Maar ik heb geen verstand van hoeveel gram wie of wat is.
Stal_Fiore schreef:Wanneer is hooi netjes qua suikers en eiwitten voor een hb paard?
En waar je zoektocht te beginnen naar goed hooi? Heb al diverse Fourage handelaren in m’n omgeving gecontacteerd, maar helaas niks...
Stal_Fiore schreef:Dus suikergehalte onder de 10%. En eiwit? Wat is wenselijk?
Caaatje schreef:Kent iemand een bloedzuiger therapeut omstreken Belgische grens/Limburg?
Swift schreef:Stal_Fiore schreef:Wanneer is hooi netjes qua suikers en eiwitten voor een hb paard?
En waar je zoektocht te beginnen naar goed hooi? Heb al diverse Fourage handelaren in m’n omgeving gecontacteerd, maar helaas niks...
Wij hebben net hooi besteld bij Venhorst fourage. Getest Duits kruidenhooi met een suikergehalte onder de 10% gecombineerd met graszaad hooi waarvan het suikergehalte heel laag is maar wat niet voorziet in de volledige voedingsbehoefte. Ze dachten daar fijn mee.
Ik vond het een hele lastige zoektocht en je betaalt je werkelijk scheel (ik heb een kudde van vier aan huis) maar het hooi ziet er wel heel goed/mooi uit. En wij moesten snel wat, dit was één van de weinige die op korte termijn getest hooi kon leveren dus daarom is onze keuze voor nu hier op gevallen.