Ja dat dacht ik ook, had 'm nou nog maar een beetje meer gegeven, maar dat wat hij meer kreeg heeft hij helemaal niet opgegeten

Mooi is dat he, dat lichte op z'n koppie! Hij kan heel ontdeugend zijn en kijken, het is echt een boefje, maar hij heeft evengoed altijd zo'n lieve zachte blik in zijn oogjes

Wat betreft dat meer geven denk ik wel dat dat kan, ze verbruiken natuurlijk ook meer energie nu. Hoewel ik moet zeggen dat Tryggur met bijvoorbeeld veel regen hongeriger is dan nu met de kou.
Ik ben nu gestopt met het hooi weken en hij krijgt een halve kilo extra graszaadhooi (2 kilo gewoon hooi en 6,5/7 kilo graszaadhooi totaal per 24 uur) maar dan houdt ie nog wel wat over

En voor je handen, ik doe dunne handschoentjes aan, en daaroverheen van die rubberen huishoudhandschoenen om mee te poetsen (van die lelijke gele

lolclub: Hoe bedoel je wat meer gaan doen?

Kan hem nu ook niet uit het land halen ben ik bang omdat de kraan die het zand in de bak heeft gedaan allemaal sporen heeft gemaakt, ik loop daar zelf al moeilijk over dus dat probeer ik maar niet met Tryggur (moeten door een ander weiland en door de bak voor we bij de stal kunnen komen) . Wandelen doen we op het weiland, dat is aardig vlak en door het hoge gras dempt dat ook wel wat heb ik het idee