Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beauty_xxx schreef:Hallo![]()
Ik meld mij hier even aan :3
Ik ben vorige week foto's gaan laten trekken van mijn merrie haar rug.. omdat de osteo een vermoeden had van KS .. dit was dus geen KS maar artrose op de rug ..
Rontgenfoto's ,echografie inwendig en uitwendig hebben dit bevestigd ..
Nu heeft ze hiervoor een.inspuiting gekregen..
Nu is mijn vraag zijn er hier nog mensen die een paard hebben met artrose op de rug ?
vele groetjes
mystery1980 schreef:Het gaat vooral om ervaring van anderen met kunststof beslag in combinatie met artrose op het si gewricht.
Hij heeft jaren blootsvoets gelopen, maar nu slijten de hoeven gewoon erg hard en scheef en daar heeft hij last van (loopt op eieren) en ik ben bang dat verandering het erger maakt, dus twijfel wat wijsheid is nu te doen.
Mijn hoefsmid is goed thuis in kunststof beslag (genageld, niet gelijmd) en gaf de suggestie dat eens te proberen, maar ik ben voorzichtig met hem en zou het dus fijn vinden eerst ervaring van anderen te horen.
Back on track ken ik al, dank voor de tip.
Gaat mij nu eerst even om de hoeven die afslijten, als hij niet kan bewegen van de pijn in zijn voeten gaat hij zeker achteruit, dus moet er iets mee.
De artrose komt trouwens niet van ouderdom, maar door een val in zijn verleden (voordat hij van mij was).
Bot zegt mij niks, wat is dat?
annelieke92 schreef:Rhus tox werkt geweldig bij mijn paard. Heb wel een zeer hoge potentie gebruikt die alleen via een homeopaat te krijgen is.
Ze doet het er echt super op.
linnie050 schreef:annelieke92 schreef:Rhus tox werkt geweldig bij mijn paard. Heb wel een zeer hoge potentie gebruikt die alleen via een homeopaat te krijgen is.
Ze doet het er echt super op.
Welke homeopaat had jij dan?
En wat is hoog?
Of kan ik verschillende mailen of bellen voor rhus tox.
Zitten er ook nadelen aan rhus tox?