Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janouk schreef:Kymalin schreef:Dat doe ik niet, als ik slaap, dan slaap ik ook echt! Dan kan er een bom ontploffen maar ik ga het niet merken.
![]()
de stallen grenzen aan mijn slaapkamer. Ik hoor werkelijk alles. Janouk had een steen in haar voerbak. Maar na een paar nachten heb ik die vervangen door een leren bal. Want ze maakte me gek met haar nachtelijke orkest
![]()
Mijn osteopaat/DA heeft een nieuwe supplement ontwikkeld in brokvorm met vitamine E en magnesium, dat ze heel gemakkelijk schijnen te eten. Ik heb de site pas gisterenavond gekregen en nog niet gelezen. Maar als de brok goed opgegeten wordt, is het gemakkelijker dat het magnesium chelaat in poedervorm, want dat krijg ik er niet in.
En aangezien jullie altijd nieuwsgierig zijn naar nieuwe links![]()
http://www.equilin.nl/
geerke schreef:Maar ik dacht aan isabella's scheur....
Yellowfish schreef:Vraagje.. wat is nu een geschikte 'dikmaker' voor paarden die gevoelig zijn voor hoefbevangenheid?
romeorowan schreef:Isapaardje: wanneer komt jouw hoefsmid?
geerke schreef:Yellowfish schreef:Vraagje.. wat is nu een geschikte 'dikmaker' voor paarden die gevoelig zijn voor hoefbevangenheid?
tja,daar zijn de meningen over verdeeld....die van mij krijgt geweekte suikerbietpulp,en dat gaat goed,en dan te bedenken dat hij niet een moeilijke eter is maar wel moeilijk te voeren,omdat hij slecht reageert op alles eigenlijk....
Yellowfish schreef:Bedankt! Ik ga de tip zeker onthoudenmochten er meer mensen tips hebben van dikmakers voor hoefbevangenheid-gevoeligen, hoor ik het graag !
Kymalin schreef:Jee, balen Janouk.@Cleotinka; ik zou als ik jou was ook eens kijken naar nog een shetje erbij. Als dat niet kan is er misschien iemand bij jou in de buurt die een shetje heeft die er even kan lopen als je gaat buitenrijden!?