Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BarbaraNova schreef:Kan iemand vertellen wat het ongeveer kost om je pony met bloedzuigers te laten behandelen? Hij krijgt dinsdag zijn eerste equissage pulse behandeling, kijken of dat hem wat gaat helpen, hij is ook gewoon zo strak en gespannen in zijn lijf
hagelslag schreef:Wij hebben 1.2 hectare.
We willen binnenkort een track maken ivm paddock Paradise aangezien layka nog altijd goed loopt.
Gister tijdens het wandelen Was ze echt extreem aan het lopen.
Ze was helemaal happy en liep goed rad.
Dus als we een track kunnen maken, en 4 veplaatsen zijn wij behoorlijk blij.
Gaat wel een klusje worden om dat bij te houden qua voeren en poepscheppen... Maar opzich is dat niet onmogelijk.
En dan kunnen ze beide weer samen staan. Voor mijn tinker is zo'n track met meer beweging en minder gras ook niet verkeerd
Stal_Fiore schreef:hagelslag schreef:Wij hebben 1.2 hectare.
We willen binnenkort een track maken ivm paddock Paradise aangezien layka nog altijd goed loopt.
Gister tijdens het wandelen Was ze echt extreem aan het lopen.
Ze was helemaal happy en liep goed rad.
Dus als we een track kunnen maken, en 4 veplaatsen zijn wij behoorlijk blij.
Gaat wel een klusje worden om dat bij te houden qua voeren en poepscheppen... Maar opzich is dat niet onmogelijk.
En dan kunnen ze beide weer samen staan. Voor mijn tinker is zo'n track met meer beweging en minder gras ook niet verkeerd
Klinkt heerlijk! Waar woon je?
Swift schreef:Ik wil zo vroeg in het proces eigenlijk nog niet met de buut gaan rommelen... Ik vermoed dat je met buut ook een spiegel opbouwt en als je dan een dag overslaat verstoor je dat weer. En ik vind het ook een beetje eng om de reguliere behandeling die redelijk goed aan lijkt te slaan op te schorten zo vroeg in het proces ik zou het heel naar vinden als hij weer zoveel pijn krijgt.
Ik denk dat ik het er wel op durf te gokken om het samen met de buut te doen maar ik ga nog wat meer research doen. Hij zou zondag al kunnen komen dus dat zou wel fijn zijn!