Denk 's na over deze uitspraak:
"Nobody can make you feel inferior without your permission".
Arme reiger, goed gedaan Janouk! Die gaat het wel redden - zonder hulp was hij zeker doodgegaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Enige waar ik me wat zorgen om maak is een dunner worden plekje bij de rechtervoorhoef ter hoogte van de buitenste hoefbal/kroonrand door het dragen van de hoefschoenen. Ze heeft nu 24 uur per dag schoenen aan (wil het niet zonder proberen gezien de ervaringen vorig jaar).
Uiteraard kijk ik heel erg goed of de schoenen die ze aankrijgt goed zitten. Ook schone hoeven erin en ik wissel Cavallo en epic regelmatig af (ook om te laten drogen).
Ik zat er eerst over te denken het plekje met een soort pleister af te plakken, maar ben bang dat ik dan juist een drukking krijg op die plek. Denk zelf dat het beter is er even niets aan te doen, maar mocht toch iemand een tip hebben, dan hoor ik het graag uiteraard.
tijgerr91 schreef:Wij hebben 2 welshjes waarvan er 1 altijd heel snel hoefbevangen is en een shettie die ook zeer gevoelig is!
Gelukkig weten we precies hoe we dit nu kunnen voorkomen en hebben de hoefsmid er regelmatig bij voor controle!
Wendy15 schreef:.. maar verbaas me er over hoe makkelijk hij toch nog over die hobbelige ondergrond scharrelt (scheelt wel dat het niet echt grote gaten en bulten zijn omdat ik nog wel zo goed als lukte heb geharkt).