Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horsesandme schreef:Ja dat deed ik met mijn gewone gloves ook altijd. Maar krijg in deze geen beweging.
Mijn vader het ook nog even laten proberen. Die kreeg het uiteindelijk voor elkaar dat de schroef draaide. Maar de achterkant draaide mee. En dan gaat ie natuurlijk niet los.
Lastig wilde er vanavond een nieuwe schoen aanzetten zodat ik morgen weer met een nieuwe kon rijden haha
Horsesandme schreef:Helaas blijft de schoen nu niet helemaal goed meer zitten nu ik zelf de schoen vervangen heb. Toch iets niet goed gedaan denk. Dus ga toch maar een nieuwe bestellen.
Weet iemand een site waar de gloves back country nog meer te koop zijn in maatje W2? Bij hoofwear wil ik niet meer bestellen. Maar een andere nederlandse site kan ik ze niet vinden in de wide maten..
Vilar schreef:Horsesandme schreef:Helaas blijft de schoen nu niet helemaal goed meer zitten nu ik zelf de schoen vervangen heb. Toch iets niet goed gedaan denk. Dus ga toch maar een nieuwe bestellen.
Weet iemand een site waar de gloves back country nog meer te koop zijn in maatje W2? Bij hoofwear wil ik niet meer bestellen. Maar een andere nederlandse site kan ik ze niet vinden in de wide maten..
Bij http://www.permicavallo.nl hebben ze deze schoenen ook.
Dennis schreef:Waarom zou je het voor de wagen niet rijtechnisch op kunnen lossen? Gaat je pony zonder jou op pad?
Jij zit aan t stuur, dus het is een kwestie van sterk maken en de achterhand actief maken.
Schoenen kunnen wel wat helpen de hoef te beschermen, alleen achter is ook mogelijk. Maar ik zou het ook het meest in het rijtechnische zoeken.
DubbelDun schreef:Ja, je kunt hoefschoenen uit proberen, maar waar je paard grote baat bij zal hebben zijn zachte inlegzooltjes. Deze dempen de schokken van de veelal harde zolen en kun je kopen (duur) of zelf maken van een stukje in model geknipt ondertapijt.
cissie schreef:De afrol van de hoef zal wel minder zijn met schoen vermoed ik, maar ben bang dat dit bij iedere schoen met harde zool een probleem blijft?