Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wednesday schreef:ja ik heb vorige keer foto's getrokken maar zit momenteel op mijn vakantiewerk! Maar zal ze vanavond of morgen thuis erop zetten!
Wat ik ook raar vond! Ik heb dus foto's laten trekken van zijn benen en ik heb die zelf niet gekregen? Is dit de normale gang van zaken?
Tallie: dus voor 2 benen en dan het hele proces?

heleen06 schreef:mijn paard heeft eerst nog drie weken volledig op boxrust gestaan nadat hij terugkwam van de operatie. Ik mocht pas na die drie weken weer gaan stappen. En dan eerst heel voorzichtig hele kleine stukjes.
. Na 3 maanden rust was het nog niet genezen en moest het toch operatief verwijderd worden
. Had ik het maar direct laten doen.Sizzle schreef:Ik heb hetzelfde gedaan als jij janneke maar dan 1 maand later.
Ik zit nu op 5 weken stappen (na 3 weken boxrust) en het is opnieuw knetter dik. Waarschijnlijk komt het door een huidinfectie maar zolang het been nog warm is is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om er op te gaan zitten. Ik zet dagelijks een ministukje (2x een box) gras af ik naast ga zitten en waar ze ruim een uur in kan grazen. Daarnaast stap ik een halfuur op varierende ondergrond, soms aan het halster en soms bijgezet voor de buikspieren.
heleen06 schreef:Bij mij heeft het ik denk wel een half jaar geduurd voordat het been weer helemaal dun was. Hij is in januari geopereerd en pas nu is het been weer helemaal dun. Wel is op de plek waar geopereerd is het griffelbeentje nog steeds een beetje onregelmatig. Dat kan ik de laatste maand pas voelen omdat het been daarvoor te dik was.
heleen06 schreef:ja het heeft een half jaar geduurd voordat het weer helemaal dun was. Maar hij heeft niet een half jaar onregelmatig gelopen. De dikheid heeft niet met onregelmatig lopen te maken.
heleen06 schreef:ja dat heb ik dus ook, elke keer weer kijken en het been voelen. Maar voel je bij jouw paard ook nog harde bultjes (van het griffelbeen) op de plek van de operatie?