Ben zo blij, nu heeft ze vakantie, en wachten tot v. nassau langskomt, om te bekappen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fancylover schreef:een hoefbevangen paard hoeft niet kreupel te lopen, stijf of iets in die richting zegt al genoeg (ik weet niet precies hoe ik dat moet omschrijven want ik heb er inmiddels ervaring mee jammer genoeg) maar hij hoeft niet persee echt kreupel te lopen.
fancylover schreef:hoe bedoel je? ik snap het ff niet
fancylover schreef:wat voor medicijnen kreeg hij? het is wel duidelijk dat het hoefbevangenheid is, dat kan namelijk ook met de dag erg verschillen dat zag ik bij mijn pony namelijk ook!
capopjekop schreef:Heb je de smid er al bijgehad? Bij mij kon de da het ook niet goed zien, ze reageerde wel engszins op de tikproef maar niet echt duidelijk. De hoefsmid kon het toen constateren doordat de witte lijn was verbreed
capopjekop schreef:Als mijn pony weer een aanval krijgt, bel ik zo snel mogelijk de da. Dan krijgt ze van hem een spuit en eventueel nog een vervolgspuit. hij rond dan de tenen goed af. Verder krijgt ze geen medicijnen. Als grietje nu weer een aanval krijgt, wil ik haar laten testen op resitentie, want na die kuur liep ze echt goed