Wauw wat een geweldig nieuws! Hoop voor je dat je in de stijgende lijn blijft! En dat hij alle dierenarts bezoekjes voor de komende jaren zo een beetje achter de rug heeft, ook voor jou portomone! Succes met hem!
Rivendell
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-11 00:18
@Elpharo: ik koop helemala niets haha. Ik ben offiecieel failliet na dit avontuur. @Mindim: ik heb ook een heel boekwerk achter gelaten hoor. Ik kan nooit zomaar weg gaan. Ik vind namelijk dat ik het zelf altijd beter doe dan een ander. Ik ben zo gewend om alles alleen te doen, dat ik het erg moeilijk vind om het over te dragen aan een ander. Al weet ik dat ze in goede handen zijn. @_coquette_: dat hoop ik ook. Mijn portomonee is echt leeg nu. Wordt hard werken deze maand zodat ik genoeg commissie verdien, dan trekt het weer wat bij
quartel
Geplaatst: 11-08-11 00:21
Melanie.......je bent een toppertje
ik wens je echt alle geluk met deze kleine knuffel
en nu lekker met een gerust hart naar wales......geniet er van hoor!!!
DaphneR93
Geplaatst: 11-08-11 00:30
Ahh lees net pas het hele topic. Wat een zorgenkindje, en zo sneu voor zo'n klein hummeltje. Gelukkig dat hij nu opknapt, je hebt er ook hard je best voor gedaan!
Hoop dat hij snel lekker gezond door het weiland kan huppelen en jij beetje kan gaan ontspannen na al je goede zorgen! Veel plezier in Wales
Wat een positief nieuws dat hij ook al een beetje mee beweegt in draf (van je beurs is minder positief) Maar alles komt goed. En er zullen misschien best nog wel eens mindere dagen komen, laat je niet ontmoedigen. En misschien als je dadelijk terug komt is die alweer een heel stuk verbeterd. Maar met al dit positiefs van de laatste dagen zul je een stuk geruster op weg gaan. Fijne vakantie.
ik zit nu in de trein op weg naar schiphol. Heb een uitgebreide hand leiding achter gelaten voor rebel. Hij krijgt nog quadrisol en sulfatrim. Ik ga genieten van mijn korte vakantie. Tot dinsdag allemaal.
Tot dinsdag, dan hangen wij weer aan dit toppic voor een update. Geniet nu maar eerst van je welverdiende vakantie, effe alles van je af.
nikitabanana
Geplaatst: 12-08-11 09:27
net alles ff doorgelezen maar super wat je voor dit diertje hebt gedaan!
en een fijne vakantie toegewenst
Aukelizzy
Geplaatst: 12-08-11 09:28
Fijne vakantie...Heerlijk dat je met een beter gevoel weg kunt gaan dan dat je een weekje geleden dacht. En die lege beurs...Ach... beter een lege beurs maar met een veulen dan een lege beurs en zonder veulen...
Ik heb je topic gevolgd en wilde steeds reageren, maar elke keer kwam er iets tussen :p. Maar super fijn dat het de goede kant op gaat. Geniet van je weekendje weg, dat heb je nu wel echt verdient!
Zo, ik ben weer terug uit Wales (helaas, want het is zo geweldig daar). Rebel is weinig veranderd sinds vorige week. Hij loopt op 4 benen, dus hij wordt niet slechter. Hij is inmiddels ook weer wat kilos aangekomen, dat was wel nodig. Het lijkt of het abces in de bil wat groter wordt, hopelijk gaat dat snel open. Verder weinig nieuws. Hij hobbelt lekker rond.
Nou mooi dat hij nog steeds op 4 benen loopt! Hopelijk dat dat abces in zijn bil snel verdwijnt
quartel
Geplaatst: 16-08-11 21:46
jammer dat dat laatste prutje er niet uit is gekomen toen je op vakantie was.
heerlijk om te horen dat je zo genoten hebt
Gelukkig maar dat hij wel nog alle 4 zijn beentjes gebruikt......dat is toch ook winst niet dan? Ik hoop dat het snel weer open springt en hij weer verder vooruitgang kan gaan maken
miesie22
Geplaatst: 16-08-11 22:21
Ik heb net het hele topic doorgelezen, jeetje, wat heb jij veel voor je paardje over! Echt TOP! Ik hoop dat het abces snel weg gaat en dat hij weer lekker door de weide kan huppelen!
Trouwens, even iets anders. Mocht iemand uit dit topic echt voor Rebel gevallen zijn en een super 5 sterren huis kunnen bieden, dan wil ik overwegen hem aan iemand over te doen. Zo niet, dan blijft hij hier. Ik heb namelijk best veel veulens die ik aanhoud voor de fokkerij en dan kan het in de winter zijn dat ik minder tijd voor alles heb. Mocht iemand interesse hebben, pb dan even met wat je te bieden hebt voor hem. Hij gaat zeer zeker niet zomaar weg en ook alleen met contract dat hij atijd bij mij terug komt in geval van nood. Uiteraard blijft hij nog een tijd bij zijn moeder en hij moet helemaal in orde zijn voor hij eventueel weg mag.
Vanmorgen deed Rebel een mooi huppeltje voor me . Hij kwam naar het hek toe gedraafd, heel voorzichtig op 4 beentjes. Ik wilde de emmer neerzetten en toen maakte hij een hups de lucht in. Met 4 benen omhoog. Hij voelt zich duidelijk beter.