lucyknol schreef:@lolclub: ik heb net de ingrediënten opgave (weet even niet hoe ik het anders moet noemen) van de zak afgescheurd maar zie daar zo niet zetmeel/suikergehalte staan, het is reform granenmusli van hippostar. Ik wil alles overschrijven maar misschien kun je me vertellen waar dan de suikers/zetmeel in zit? Ze krijgt er overgens heel weinig van (bodempje van een wegwerp koffiebeker,samen met poeder, in een grote specikuip zodat ze even lekker kan klooien,ze likt nog net de bodem er niet uit!)
Ga er maar van uit dat als er granen inzitten dat het zetmeel/suikergehalte schommelt tussen de 33 en de 37 %,
Advies bij HB klanten is altijd om alle granen uit het menu te schrappen.
wat voor pony heb je ?
lucyknol schreef:Wat betreft de hippo ex laminitis, inderdaad is het allemaal een beetje vaag wat er in zit. Ik ben er maar vanuit gegaan dat de behandelaar weet waar hij mee bezig is, anders word ik gek.Ben de afgelopen weken overladen met (goedbedoelde) adviezen, en ik kan niet zeggen dat ik daar rustiger van word, in tegendeel....
Er zijn vele middeltjes die pretenderen dat HB als sneeuw voor de zon verdwijnt , de commercie springt er toch bovenop.
Niemand hier zal bewezen feiten kunnen overleggen of het wel of niet helpt, ik denk dat de werking ook per paard verschilt.
Jammer van deze firma vind ik alleen, dat ze niet gewoon aangeven om welk eiwit/peptide het gaat.
Daarnaast zou ik graag een onderzoeksrapport willen inzien waaruit de werking ook blijkt en bewezen wordt.
de prijs is er tenslotte ook naar...