Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier vinden ze dat ik negatief denk, maar ik vind dat ik het gewoon realistisch bekijk. Ik heb nu zo'n gevoel van eerst zien, dan geloven. 3 weken terug kreeg ik de rekening van mijn startkaart, maar wilde hem eigenlijk opzeggen. Toen moest ik een veearts verklaring opsturen naar de KNHS en konden ze mijn startkaart stopzetten zodat ik niet hoefde te betalen. Dus ik had Sander gevraagd of hij die wilde schrijven, kwam ik hem vorige week halen, zegt hij, ik heb opgeschreven dat ze tijdelijk ongeschikt is voor de sport van 1 januari 2011 tot 1 juni 2011, daarna wil ik haar eigenlijk weer in de wedstrijden zien. Dus dat vind ik dan wel weer een fijn idee, er wordt nog wel in haar geloofd. Het is niet dat ik het zelf helemaal geen kans geef, ik hoop ook zeker dat het goed komt, maar ben er absoluut nog niet van overtuigd. We hebben nog een hele lange weg te gaan, maar ik geef zeker nog niet op, ze is het dubbel en dwars waard.
afopma schreef:Misschien medical taping concept?
Ze liep echt heel erg fijn en ze was super braaf. Ik zat inmiddels op 20 minuten stappen en 2 x 1 minuut draven op het harde. En dat ging heel goed, ze liep hartstikke zuiver en was heel los door haar lijf. Totdat we afgelopen dinsdag zijn aangereden door een auto. Ik was op straat aan het stappen met haar en ze was eigenlijk heel braaf. Toen kwam er een auto heel hard langs waar ze een beetje zenuwachtig van werd. Daarachter zat nog een auto en ipv dat die auto even wachtte of rustig langs zou rijden gaf hij juist gas en kwam mijn helft van de weg op, en op dat moment deed Zhuf 1 stapje opzij en werden we half van de voorkant geschept.
Wat onwijs kl*te!
Wel mag ze nooit meer los, maar als dat het ergste is hoor je mij niet klagen. Echt, het zou toch wat wezen, als ze na ruim 2 jaar revalideren dan eindelijk goed is!! Ze willen me iig in Bodegraven niet meer terugzien.
Ik ben Sander en heel Bodegraven eeuwig dankbaar.

En het paard zelf is ook niet echt een buitenpaard, ze vind het wel prima op stal. Ze weet ook niet beter dan dat ze binnen moet blijven.
Maarja dat is ze ook als ze wel los staat hihi.
Het is echt een paard van de gewoontes, en ze legt zich heel snel neer bij dit soort dingen. Als iets voor haar normaal is en in haar ritme zit, vind ze het prima. Ongelukkig is ze zeker niet, en daar ben ik blij om.
Gabsie schreef:Thanx voor de reacties, het probleem is nu dat hij niet meer kreupel is. Niet op hard, zacht rechtuit of op de volte. Alleen met het rijden meen ik linksom 'iets' te voelen, maar dat mag niet kreupel heten. Geen gehik met het hoofd ofzo, orenspel ontspannen, maar gewoon net wat minder lekker lopen. Zucht, konden ze maar praten. Een onderzoek zou wellicht uitsluitsel geven, maar waar begin je dan met een (nu) niet kreupel paard.

We hebben na 2 jaar behandelen iig afscheid genomen. Als je gevoel niet goed is, niet doorgaan! Je kent je paard en weet of het goed zit of niet.