Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Venthe schreef:Iemand bij mij op stal heeft haar paard voor op ijzers staan met een dubbele lip. Zover ik weet en in dit topic lees, doet een ijzer met dubbele lip voor meer kwaad dan goed...
Ik vroeg dus aan haar waarom ze dat heeft, toen zei ze: Dat zijn de nieuwste sportijzers zegt mijn smid. Gebruikt die van jou ze niet.
Dus ik zeg: nee... ik heb gewoon enkele lip voor
zij: dan gebruikt hij nog ouderwetse, tja ik heb er ook niet zoveel verstand van maar de smid zei dat het de nieuwste sportijzers waren.
Kan dit zo zijn of is het gewoon lariekoek??
Annetje schreef:Zijn ze niet ook gewoon wat lang lailapri?
Bij mij slijten de tonen ook wel eens vierkant af, maar dan zijn de hoeven vaak ook gewoon te lang. Vooral achter slijt dat nog wel eens vierkant af.
lailapri schreef:nou hier snel wat foto's, moet nu snel naar me werk (moest 9 uur beginnen)
voor dus gister gedaan en nog buitenrit gedaan en achter moest nog, die doe ik vanavond, maar 4 benen tegelijk is echt teveel voor haar.
een tijdje geleden waren ze veel te lang geworden maar door zware koliek en kreupelheid kon ze geen 2 sec een voet omhoog houden. Ze is nu 2x door de smit gedaan en ik heb haar nu 2x gevijlt. ze is 33