Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kymalin schreef:Dat doe ik niet, als ik slaap, dan slaap ik ook echt! Dan kan er een bom ontploffen maar ik ga het niet merken.
Isapaardje schreef:geerke schreef:Plaats je foto's van de scheur als het zover is?
Dit is het scheurtje nu ... ziet er op zich niet zo ernstig uit (even erbij bedenkend dat het een macro opname is en het voetje hier getoond bijna op ware grootte is)
Eerst was de scheur een mooie rechte streep, maar nu vertakt hij zich. Dit KAN duiden op een schimmel (hoeft dus niet) en inderdaad is lucht erbij sowieso beter. Hij zit nu te ver dicht.
Morgen eens even zien of ik er zelf wat aan kan doen alvast tot de hoefbekapper komt (hij wil het graag zelf komen doen ipv een andere hoefsmid, maar woont nu niet bepaald direct om de hoek, helaas).
janouk schreef:![]()
de stallen grenzen aan mijn slaapkamer. Ik hoor werkelijk alles. Janouk had een steen in haar voerbak. Maar na een paar nachten heb ik die vervangen door een leren bal. Want ze maakte me gek met haar nachtelijke orkest
jcristina schreef:kun je haar niet met een rantsoendraadje in de wei zetten zodat je kunt bepalen hoeveel gras ze krijgt?