Wat een goed idee met die klei, welke kleur heb je gebruikt

Hebben de buitenpaardjes het nou niet koud zo zonder deken met die ijskoude wind? Ik stond gister al te twijfelen of ik Luus nou een deken op zou doen of niet. Ze staat binnen in een grote stal die deels omgebouwd is als binnenbak en het was daar erg koud. Toch niet gedaan, ze staat droog en uit de wind dus... Maar omdat ik het zelf erg koud had met al mn truien en jas, ga ik dan toch twijfelen...
Keek net op buienradar, en als alle sneeuw komt die ze voorspellen heb ik de kans om de sneeuwringen is even goed te testen! Als de deur van de stal tenminste open gaat....
Luus heeft haar stalletje nu in een soort van binnnenbak(er staat nog een pony, dus niet in haar eentje hoor),dat scheelt, als we niet naar buiten kunnen kan ze daar tenminste even rondscharrelen. Een voordeel van een dichtgevroren schuifdeur, we zitten niemand in de weg want als je er niet uit kunt dan kan er ook niemand in

Bevroren waterbakken en andere ellende hier ook al aanwezig,en het is nog herfst, ben benieuwd wat we nog allemaal gaan krijgen, al ben ik het nu al zat...(wat betreft het paardengedoe is dit echt oliebol weer, zo voor erbij is het ook wel weer gezellig.Lekker op de bank met gloeiwangen,kaarsjes en een warme choco

Dinsdag nog een ijskoud ritje gemaakt, gister was er hier zo'n wind dat je eigenlijk niet met goed fatsoen over het erf kon lopen....
Lolclub, fijn dat je er ook weer bent!