Naisven schreef:169 pagina's doorlezen is nogal omslachtig, maar waar kan ik in NL terecht voor iemand die hoefschoenen past? Ik woon zelf in de Betuwe.
Bj mij maar ik vrees dat ik niet de maten heb die jij nodig hebt hahaha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PBT schreef:Ik heb je vraag ok gesteld op de FB pagina: https://www.facebook.com/#!/groups/1460010540932426/
Je weet maar nooit.
Anoniem schreef:Ik men nu een tijdje met mijn shet Santino met de easyboot epics wat ons supergoed bevalt. Nu beginnen van de voorschoenen de zolen nogal te slijten en dan vooral onder de hielen. Hoe doen jullie dat wanneer de zolen te ver gaan slijten? Nieuwe schoenen kopen of laten jullie er ergens nieuwe zolen onder plakken (kan dat wel of niet en waar ) ?
Mizora schreef:Een paard krijgt hoefschoenen aan wanneer een hoef dusdanig ver versleten is (of zal zijn na de rit) dat hij er wat gevoelig op loopt. Uiteraard krijgt zijn voet daarnaast dan ook een schoen aan. Ik bekijk het dus voor en achter individueel.
Op het moment loopt hij met iedere buitenrit weer op schoenen, maar ik heb periodes gehad dat hij alleen voor of achter op schoenen liep.
Marcella schreef:Anders even kijken/bellen wat hoefschoenenwinkel op voorraad heeft. En anders vast zat andere winkels die powerstraps hebben.