Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
schrijf dan niets...
hihi, ik ben niet boos hoor!! Ik heb ook veel info gezocht op internet hierover en ik wist wel dat als het hoefbeen gekanteld is, dat de hoef dan pas weer hersteld is wanneer hij zover gegroeid is dat de hele hoefwand vernieuwd is (na een jaar gemiddeld) maar hier ging de bevangenheid ook niet volgens het boekje en ik was ook wel teleurgesteld dat mijn veearts er verder zo weinig over wist te vertellen.
schrijf dan niets...
jcristina schreef:Super dat je zoveel geprobeerd hebt en alles vertelt, ook wat mis gegaan is, dat vind ik heel knap.
). Ik gaf probioforte van Groene Os. Duur spul, maar het gaf direct zichtbaar resultaat (Isabella stond in de week voordat ze bevangen raakte haar eigen mest te eten; iets wat ik haar gister trouwens ook weer zag doen).
hele enge gedachte.
.
. Lieke_M schreef:Ja, ik ben er ook wel constant mee bezig. Maar zelfs in gezonde toestand, ik kan uren naar ze zitten kijken. en terwijl ik met m'n werk bezig ben sla ik heel vaak (onbewust) een oogje naar de wei.
geerke schreef:Plaats je foto's van de scheur als het zover is?
)