Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ze heeft vriendjes gemaakt, er zitten nu allemaal vogeltjes bij haar in de stal en er hangt zelfs een nestje. Jannepauli schreef:Janouk: wat een inventief plan joh met die klei! Kan ik ook wel 's proberen - Pauli loopt wel rot nu met één ijzer + klomp en één gewoon bloot voetje..
Jannepauli schreef:geerke schreef:Lolclub is eventjes afwezig....haar comp. is ge-crashed
Hoe weet jij dat dan? Heeft LC rooksignalen gestuurd?![]()
Janouk: wat een inventief plan joh met die klei! Kan ik ook wel 's proberen - Pauli loopt wel rot nu met één ijzer + klomp en één gewoon bloot voetje..
Bij Tryggur is een deel van het zand wat ik er in had gereden alweer weggewaaid
En de bak waar net nieuw zand in ligt en waar de kokos nog op moet stuift ook al aardig leeg weer
Waait hier echt onwijs hard, geef 'm voor de nacht straks maar een half kilootje extra van het graszaadhooi, denk niet dat dat kwaad kan? Met die kou zal ie ook wel meer energie verbruiken. 
Maar ze eten het graszaadhooi wel helemaal op.
, dat is hier met de roodzwenk net zo, als ik het niet goed door elkaar schud dan laten ze het ook wel eens liggen.