Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar het valt mee. Het is geen plaksneeuw en ik heb een flinke laag pekel in de buitenbak gegooid, waardoor de bovenlaag alweer droogvriest en korrelig en los is. Zolang er geen ijzel komt, kunnen ze lekker in de bak.
Wat staat Isa daar schattig onder haar sneeuwdekentje
Vind dat altijd zo mooi he, dat die vacht zo goed isoleert dat de sneeuw er niet eens op smelt.

Daarom zeg ik ook 'een stuk afdekken', zeg niet de hele bak
Daarbij, als je met een paar mensen het zeil pakt en dan omhoog over de sneeuw heen wegtrekt zeg maar dan schuift het er denk ik ook gewoon af naar achter en heb je daar een hoopje. Of je kunt het er met een sneeuwschuif afhalen. Zoals ik al zei, heb er zelf geen ervaring mee maar las het in een ander topic en denk zet het ook even hier neer

Hij heeft geen afdakje nee, maar hij staat hier al 8 jaar bij die schutting en gaat altijd prima. Hij heeft een superdikke vacht, nattigheid komt er niet eens doorheen
En doordat het hier eigenlijk altijd waait staat ie best heel beschut als ie achter z'n schutting gaat staan

... is op zich ook wel mooi dat witte landschap) 
) en loopt er zo af. En wat ik zeg, als ie zoiets moet krijgen dan krijgt ie dat toch wel, net als elk ander paard het kan krijgen..
Morgen maar weer bij daglicht
Dat is dat spul van paardnatuurlijk wat ik op aanraden van een aantal hier heb besteld toen, ben inmiddels alweer aan de 3e zak bezig, hij vindt het heerlijk en doet het er goed op