Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Ik denk dat je me niet goed begrijpt. Ze krijgt bijna onbeperkt hooi en kan voortdurend op haar korte weitje knauwen als maag/darmvulling en krijgt ze toch vitamines binnen e.d.
Kymalin schreef:Ja dat weet ik, maar mijn gedachtengang loopt hier even een andere kant op te gaan. Laat ik het anders zeggen; stel je bent te dik en je moet afvallen... Dan is het toch verstandig / aangenamer om iedere dag 2 x brood en gewoon 1 x aardappels, groente en vlees te eten in plaats van de hele dag rijstcrackers omdat daar niets in zit, aangevuld met vitaminepillen en fruit uit een flesje ofzo. Snap je wat ik bedoel? Gewoon "passende" uitgebalanceerde voeding en dan in normale proporties in plaats van maagvulling aangevuld met pillen en drankjes.
Kymalin schreef:@Geerke; wat een vreemde bijtplekken! Voor de rest is Pablo inderdaad mooi slank en glimt als een spiegel. Zouden die beten ook van vleermuizen ofzo kunnen zijn of hebben jullie die daar niet?
En die tumor; moeilijk wat daar nou mee te doen vooral omdat Pablo al zo'n respectabele leeftijd heeft. Groeit of veranderd de vorm ook?