Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolclub schreef:Jannepauli schreef:De prijs blijft hetzelfde, dus da's een mooie meevaller!
Wel maakt hij eerst z'n nog liggende voorraad op ( de zakken met een zwart-wit foto) - de nieuwe kun je straks herkennen aan een full-color foto erop!
dat is mooi, ik heb net van de week een pallet binnen gekregen met oa 25 zak S&S dus ik zit voorlopig nog wel vast aan de oude voorraad
Dyonne schreef:lolclub schreef:dat is mooi, ik heb net van de week een pallet binnen gekregen met oa 25 zak S&S dus ik zit voorlopig nog wel vast aan de oude voorraad
Voer jij zoveel? Of koop je het groot in vanwege het leveren?
Hoelang doe je er dan mee?
Dyonne schreef:Hoelang is het voer S&S voer houdbaar/van goede kwaliteit?
Het spreekt mij wel aan, maar geen idee of het hier in de buurt te krijgen is.
En ik heb maar drie pony's die vrijwel geen extra voer krijgen naast hooi, dus vooral voor de vitaminen/mineralen zou het dan wezen.
lolclub, daar noem je wel wat met de Rambo Duo, die is gelijk heel duur.
Ik heb daarom dit jaar voor de combinatie Rhino original gekozen met een 100 grams liner.En ik heb ook nog een Rhino Plus turnout medium (200 grams) liggen voor als het kouder wordt.
Vorig jaar was ze geschoren en stond bijna de hele winter onder 350 grams. (de medium Rhino met eronder een 150 grams Amigo Insulator medium)
lolclub schreef:@Marcella
is voor jouw geschoren fjord 200 grams niet te dun ?
Als wij al een paard scheren hier dan zetten we ze meteen onder dikkere dekken , hierdoor maken ze ook niet zo snel weer haar aan.
Nadeel van scheren is wel dat je met dit weer stapdekken moet gebruiken en dat ze soms zo vreselijk fris kunnen worden
Jannepauli schreef:Zoooooo...... wat een heerlijke dag vandaag! Lekker koud, stralend zonnetje. De velden zijn hier nog spierwit - laat iemand van jullie de paarden op het bevroren gras?
Jannepauli schreef:LC: kun jij even een rekensommetje voor me maken? Hoeveel moet ik Pauli en Jilske nu gaan voeren volgens de instructies op de (oude) S&S zakken? Pautje zit tegen de 700 kg, Jils tegen de 600 kg..
Jannepauli schreef:Dekens: ik had vroeger ook Rambo's maar aangezien die qua maat niet verder gaan dan de Large ( 205) passen ze niet, tenzij je paard kompleet opgesloten zit en daardoor schuurplekken krijgt.
Jannepauli schreef:En een laatste nieuwtje: de wormeitelling is binnen: Jilske heeft een bloedwormbesmetting, Pauli is helemaal 'schoon'.. Ik moet Jils gaan behandelen met Equest Pramox ( voor de zekerheid dus ook tegen lintworm), Pauli hoeft niks en pas weer laten testen in April 2011.