Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nath010 schreef:Ik maak mij wat zorgen om mijn paard. Sinds de laatste dagen (kleine week) loopt zij met haar achterhand erg kort, stijf en wat vreemd, echter is dit na 10 minuten longeren weg en loopt zij als vanouds. Het lijkt alsof zij de eerste 10 minuten moeite heeft met lopen. Kan dit duiden op artrose? Kan het ook aan het weer liggen? De laatste week stormt het heel erg en is het best koud.
Groetjes,
Nathalie
Nath010 schreef:Hoe oud was jouw paard en vind je hiervan veel hinder? Is dit erger als het kouder weer is?
Nath010 schreef::-( hier was ik al bang voor. Ze is 10.5 jaar oud, dat is erg jong?
Hoe oud was jouw paard en vind je hiervan veel hinder? Is dit erger als het kouder weer is?
Ik wil het deze even aan kijken of er deze week meer verbetering in komt, en anders actie ondernemen (da, eventueel osteo en glucosomine). Dit hoeft toch niet het einde van het paard te betekenen? 3 keer in de week ongeveer werk ik met haar. En vraag nooit heel veel aan haar, beetje longeren, in de bak licht dressuren en buitenritjes.