Tancreda4 schreef:Ik ben pas een easyboot epic verloren.... Net nieuw gekocht (wel 'oud' model, maar dat had niet de reden mogen zijn). Het kabeltje ging al wat raar zitten, waardoor hij wat losser kwam te zitten. Dit heb ik gemaakt (hij ging in het rubbertje hangen, ipv op het witte wieltje zeg maar. Anyway, boel weer netjes op zijn plaats gezet, en daarna paar dagen prima mee gereden. Echter toch wat speling erbij gekomen of iets? Geen idee. Een mooie galop aan het doen toen de boel knapte. De gaiter hing nog mooi aan haar been, de hoefschoen was verloren. Gelukkig geen schade aan mijn paard, maar ik schrok er wel van. Hoefschoen kan ik zo goed als weggooien helaas... ga nog even kijken of ik er wat aan kan maken. Baal echt als een stekker. Helemaal omdat we best ver van huis waren. We moesten nog flink aantal kilometers door het bos terug, vol flinke keien waar ze echt gevoelig op loopt. Geukkig hebben we het zonder teveel kreupele passen terug naar huis gehaald. Had de andere omgelaten vanwege die paden, dus ze heeft wel even 'scheef' gelopen.
Verder super tevreden over de schoenen, behalve dan eventuele afdrukken van de schroeven. Zoek nog steeds een fijne vervanger, maar haar hoeven zijn er te 'raar' voor. Ze heeft flares wat het niet makkelijker maakt helaas. Daar zijn de easyboots zo fijn voor, omdat die die speling wel kunnen geven met zo'n kabel die strakker of losser kan worden gemaakt.
Welke mt heb je