Die bovenste foto was ie wel nog schoon hoor, daar was ie een jaar of 5. Die foto's heb ik per toeval gekregen, toen we bij een handelaar waren voor een vriendin van me. Daar had ik met een heel fijn zadel en wilde dus graag weten welk type het was. Daar kwam internet bij te pas en ik liet in de gauwigheid dus maar even de foto's van mijn hyves zien. Daar kreeg ik als reactie, goh die is licht geworden!
Eehhh ok.. Hoezo lichter geworden, hoe weet jij dat? Zegt ze, Nou die heeft hier gestaan! En toen kwamen die foto's te voorschijn! Ik wist niet meer hoe ik het had, zo raar! Van hun uit is ie op de bonte paarden veilign verkocht naar Denemarken, en van daaruit weer terug naar Nl. En toen van het noorden des lands naar ons. Ik gebruik overigesn altijd een trapje, zelfs bij mijn kleintje van 1.60. Dit ivm de ruggen van de dieren. Ze worden er gewoon neit beter op om zonder op te stappen, je trekt toch aan de rug, hoe makkelijk je er ook op komt. En aangezien wij nogal een weg hebben bewandeld met de ruggen fatsoeneren, en nog aan het bewandelen zijn, zijn we er wel zuinig op

Dat is wel vervelend, gewrichtspijn! Maar daarentegen, ja dan kan je je idd wel goed inleven
Maar het is over het algemeen wel logisch, als je sowieso ergens pijn hebt, bijvoorbeeld aan je knie doordat je 'm gestoten hebt ofzo, dan ga je je knie ontlasten en dus ergens anders iets over belasten. Dan is de eerste knie weer opgeknapt en dan moet bijv. je 2e knie weer bijtanken van het bijspringen van de eerst pijnlijke knie. Alleen gaat daar minder lang overheen en is niet blijvend. Althans, als je dan niks ernstigs hebt natuurlijk. Dus als het dat wél in de gewrichten zit... Brr, moet er niet aan denken. 
en het gelukkig nog niet nodig heb gehad, wel is Verina 1x ingespoten in spatbeen en ook hkobeen maar dat was achteraf ook niet nodig..
Voor mij blijft het gewoon Tildren