Hier bij mij is dat een stuk gehuurd land, dus da's wat gemakkelijker...boer gaat het volgend jaar gewoon terug mee bewerken...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zippora2004 schreef:mijn verzorg shetje van 26 jaar heeft jammer genoeg ook HB,hij krijgt nu aparte voeding voor oudere paarden & pony's,en 3x per week knotwilg takken,in die bast daarvan zitten een pijnstillende stof.. hij kan zich hier vrij goed mee redden.
maar heeft er iemand misschien nog tips over iets wat ik nog kan proberen ofzo???,vindt het nogal zielig als ik bij hem kom en hem dan door de wei zie strompelen
dynamiek schreef:Mag ik hier mij ook melden?
Ik heb sinds 1 maand weer een bevangen shet staan![]()
Ik heb al 1 paard verloren aan deze rotziekte en nu weer ellende dus. Momenteel is ze stabiel.
Ik ben er zo klaar mee, wat ik eigenlijk zoek is een nieuw tehuis voor mijn shetlander ( 3 jarige mooie zwart bonte merrie). Ik zoek een tehuis waar ze samen kan staan met een andere bevangen shet/paardje zodat ze samen met dit diertje op kan trekken (ik heb alleen weidegrond thuis) en kan eigenlijk een bevangenpaardje geen goede zorg zo geven, ik zou er zo weggeven aan een iemand die verstand heeft van deze ziekte en die een grote ruimte heeft waar ze met soortgenoten rond kan scharelen op een zandstuk.
Mocht iemand een goed adresje weten pb me maar.
Xanne schreef:Ik kom even binnenvallen.
Darah3, jouw paard zat toch aan de Metformine? Zie je verschil sinds je daarmee begonnen bent? Hoe bevalt het?