Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) of soms galoppassen op de plaats. Ik heb zelf het idee dat hij dan door zijn eigen pijn heen gaat en hierdoor de volgende dag nog stijfer is. Spat blijft iig een heel vervelend en naar probleem!
een kort stukje). En wat PBA_ ook zegt: jij kent je paard te beste, dat kan niemand je voorschrijven.
Hopelijk levert t in elk geval op dat ie geen pijn meer heeft of gaat krijgen. Edit: of in elk geval zo weinig mogelijk!
) ging galloperen en haar daarna terughaalde en ze even een stukje draafde hield haar spatbeen er even mee op, die zat vast zoals bij ons de knie wel eens vastzit, of tenminste zo voelde het.. Iemand die dit herkend?

Hij heeft ook Tildren gehad, infuus van ongeveer een uurtje. Zijn 2 flessen 'opgenomen' in zijn lijf. Hij heeft zonder roesje gestaan, accepteerde het allemaal zonder enig protest. Zelfs de naald inbrengen bomde 'm niet
Hij heeft ook geen last gehad van koliek o.i.d. Bij hem zijn wel een maand eerder foto's gemaakt, maar op de dag dat het infuus erin ging niet meer. Ik was ook zo'n €450,- in totaal kwijt. Ik heb 'm na dat infuus ook rustig opgepakt en voordat hij dan kreupel werd op z'n voorbeentje liep ie eigenlijk heel erg goed!
Toen we hem net hadden, raakte hij na een maand dan kreupel. Bleef ook kreupel. Toen is ie een poosje later voor 24/7 de wei op gegaan en liep toen op een gegeven moment rad. Ik natuurlijk helemaal blij, maar toen ie dan ineens weer slechter liep, of ik hoorde het van mijn weidegenootje dat hij slechter liep, god wat voelde ik me toen klote zeg. Na de Tildren werd ie dan steeds beter en nu is ie weer stijver. Maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik me dan dus ook af en toe best wel even optrek aan de wetenschap dat hij voor 3 maanden terug erg goed liep terwijl we toen nog lang niet echt volop aan het trainen waren. Dus als ik nu rustig aan weer begin en dan door kan gaan, zal hij waarschijnlijk wel sneller weer terug zijn bij het punt waar we 3 maanden terug geeindigd zijn en zal hij ook weer sterker worden.. Nu is het ook weer mooi weer, dus kan hij ook mooi weer mee naar buiten, veel stappen worden ze ook sterk van. Ook gelijk goed voor de pezen, dus da's ook mooi meegenomen dan 

Vario hoeft, voor zover nu duidelijk, geen herhaling meer. We zijn dan dus vorige week bij de DA geweest en we hoeven niet meer terug te komen. Ik kies er alleen zelf wel voor om over een jaartje ofzo weer een foto te laten maken, omdat het proces nog niet helemaal klaar is. Gewoon ook even voor de check. Voor Vario is het nu 8 maanden geleden dat hij Tildren heeft gehad.
En volgens de Da en mijn eigen gevoel gaat dat ook wel lukken
Hij is pas 8, wordt in september 9. Dus hij kan nog wel even mee. En ik ben zelf wel fanatiek met wedstrijden. Nou heb ik mijn bonte scheurijzer sowieso om mee te starten, dus 't is ook weer niet dat de wedstrijden echt afhangen van Vario. Maar denk dat we wel een leuke prestatie zouden kunnen leveren samen, hij laat zich namelijk wel erg goed bewerken en is vrij makkelijk te rijden, en dat voor een grote vriendelijke reus van 1.78
Hij is sowieso ook al eens gestart geweest, bij de vorige eigenaar. Daar liep ie in 5 dagen tijd, mét spatpoot, want die had toen zeker al, 8 winstpunten bij elkaar. Wil niet weten hoeveel pijn 't beest gehad moet hebben, maar hij deed het wel! Getuigd wel van hart hebben denk ik dan. Hij wil ook nu met zijn stijve lijf maar al te graag lopen, iets té graag soms
Zo mag ie wel weer gaan lopen! (Niet ikke op de foto, daarom hoofd afgeknipt
)