Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolclub schreef:@Wendy
Als ik jouw berichtjes zo lees heb je best een begripvolle en meedenkende stalhouder,
is het niet mogelijk om daar waar de ander pony's staan (bij de stallen) voor aankomende winter net zo'n situatie te creëren als dat Grietje nu heeft ?
Dus een box of ruimte in een kapschuur met een open uitloop zodat Tryggur kan schuilen voor het slechte weer maar zodat hij toch niet het gevoel krijgt opgesloten te staan ?
Ik bedoel, de voorspellingen voor aankomende week zijn niet ideaal met al die vorst en sneeuw en omdat Tryggur eigenlijk nu ook bijna niet van zijn 9 m2 tegeltjes afkomt kan ik me voorstellen dat hij toch ergens droog zou moeten kunnen gaan liggen.
Rubber wordt erg glad hoor, vooral als het nat wordt. Je hebt wel speciale opgeruwde matten maar als er water op komt bevriezen ze toch..
janouk schreef:http://www.youtube.com/watch?v=QZNWowzuOGY
voor de liefhebbers; rechts in beeld demonstreert de haflinger de helicopter sprong. Helaas al richting de landing, maar zo krijg je een idee. Tegenwoordig kan Image de KWPN deze sprong ook, geleerd van de haflinger![]()
maar die heb ik nog niet op film vastgelegd.
ik ga namelijk meteen hooi geven als ze zo'n aanval hebben; bang voor het gouden hoefje van Image.