Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelyntje schreef:Hier een nieuwe easyboot-gebruiker en ik ben verkocht!!!
Na het doorlezen van jullie 160 pagina's ervaring (pfoe...), Rx'en besteld en helemaal in de wolken nu!
Ik heb ze voor een volbloedje dat al 19 van haar 20 jaren op ijzers staat, diezelfde ijzers er regelmatig vanonder schupte, zo haar wand volledig afscheurde, telkens minimum 5 dagen gevoelig liep na 't beslaan en nooit zonder ijzers zou kunnen. Rx'en eraan en hoppa! Weg was ze! Zalig om te zien, en voor haar zalig om te lopen ook waarschijnlijk.
Ik heb ze besteld bij GG Reitsport (met een bang hartje want ik kreeg na bestelling uitdrukkelijk vermeld dat ik niet kon retourneren...) en had ze na een 10-tal dagen in huis. Vanmorgen aangedaan (kreeg het even warm toen ik ze wat moeilijk over de hoefballen kreeg, maar toen plopten ze d'r mooi in), ze heeft er een hele dag op gelopen en haar übergevoelig volbloed-velletje was nergens beschadigd! Pulsatie waar ze mee liep sinds de ijzers er onderuit waren was vanavond ook weg! Even uitgedaan om schoon te maken (straal-zweet stikt toch idd...) en weer aan. Ik ga ze er voorlopig 24/24 mee laten lopen, en droom al van de gloves die ik wil om onze wandelingetjes te hervatten.