Ik dacht er over om Deedee te laten dekken of een grote vos er bij te kopen voor in het 2span. Maar toen kwam er een klein zwart bontje op mijn pad.
Ik hebt 5 lopen, en heb er niet eentje zelf uitgekozen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tylando schreef:Glucobalance kan je gewoon blijven geven!
Is ze getest op cushing?
capopjekop schreef:Oud hooi is niet perse beter. De voedingstoffen lopen terug. De suikers niet volgens mij. Zelf voer ik mijn pony's graszaadhooi gemengd met weidehooi. Daar doen ze het goed op. Maar ik weet niet of ze dat daar kennen
Kijk ook naar de zetmeel. Dat wordt in het lichaam omgezet naar een suiker. Sommig voer bevat weinig suiker maar wel veel zetmeel.
Waarom ben je gestopt met de gluco balance eigenlijk? Mij werd toen juist aangeraden om het te gebruiken toen ze hb werd
mysa schreef:https://www.dehoefslag.nl/belgisch-nieu ... -zijn.html
Excuses als het hier al geplaatst is, maar voor de zekerheid zet ik de link neer. Klinkt hoopvol en de onderzoekers zijn zeker niet de minsten op het gebied van hb.
LinSa schreef:mysa schreef:https://www.dehoefslag.nl/belgisch-nieu ... -zijn.html
Excuses als het hier al geplaatst is, maar voor de zekerheid zet ik de link neer. Klinkt hoopvol en de onderzoekers zijn zeker niet de minsten op het gebied van hb.
Ik heb dit inderdaad op verschillende plekken gelezen,maar ik kan het middel nog niet vinden op de website van Boehringer. Is het al op de markt?
Citaat:The company is exploring the possibility of the commercial use of velagliflozin in horses and has sought patents in respect of the use of this class of drugs in horses.
barbaras schreef:Sorry voor mijn brute binnenval aktie maar ik heb een vraagje.
Ik heb een shet die chronisch bevangen is als je het zo mag noemen. hij is heel gevoelig voor hb en is al erg vaak bevangen geweest. nu met streng dieet gaat het erg goed. Ik sta met hun op een groot erf waar je over moet met asfalt en veel losse steentjes. Zijn zool is erg gevoelig en dit is niet fijn natuurlijk. Erf is veel te groot om te vegen en er rijden dagelijks heel veel vrachtwagens (transportbedrijf) dus elke dag losse steentjes. Is een hoefschoen een oplossing hier voor? Mijn twijfel is door de vreemde vorm van de voet door het hb zijn. Hoop dat jullie ervaring hebben er mee
barbaras schreef:Sorry voor mijn brute binnenval aktie maar ik heb een vraagje.
Ik heb een shet die chronisch bevangen is als je het zo mag noemen. hij is heel gevoelig voor hb en is al erg vaak bevangen geweest. nu met streng dieet gaat het erg goed. Ik sta met hun op een groot erf waar je over moet met asfalt en veel losse steentjes. Zijn zool is erg gevoelig en dit is niet fijn natuurlijk. Erf is veel te groot om te vegen en er rijden dagelijks heel veel vrachtwagens (transportbedrijf) dus elke dag losse steentjes. Is een hoefschoen een oplossing hier voor? Mijn twijfel is door de vreemde vorm van de voet door het hb zijn. Hoop dat jullie ervaring hebben er mee