Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GamblersCup schreef:Aan de achterkant haal je er zelf af wat uitsteekt... maar je kunt natuurlijk voor de zekerheid springschoenen omdoen. Ik denk dat je daar toch pas achterkomt als je het zelf probeert. Alleen is de prijs nou niet echt naar "eventjes uitproberen"
GamblersCup schreef:Ik hoop voor je dat niet iedereen denkt "ik wacht af wat anderen ervaren"![]()
In een ander topic (wat inmiddels alweer gesloten is omdat dit topic er al was) zag ik dat men beweert dat het opplakken van het klittenband schadelijk is. Maar dat is toch juist 1 van de dingen waarin ze innovatief wilden zijn, lijm dat niet schadelijk is, ook niet op de lange duur?
ontdoen. Of het wat dat betreft dus echt zo veel voordelen heeft t.o.v. hoefschoenen is nog maar de vraag.Tilmar schreef:Ik ben echt benieuwd of ze stevig genoeg zitten daarvoor. Als je er stiften er in doet komen er echt enorme krachten op!
Geven ze aan dat die mogelijkheid er is? Ik zie niet echt gaten in de onderkant.
pol013 schreef:Ik heb ze straks echt alleen voor het schroeven draaien voor de cross/ springparcours. De voeten van mijn jonkie zijn zo ver vooruit gegaan sinds hij hier staat dat hij verder alles prima kan zonder ijzers.
Ik zou het zo jammer vinden als hij voor 3 keer per maand, de periode van maart-oktober met ijzers moet lopen.
Dus duim echt dat de horserunners ook het zwaardere werk aan kunnen.
Tilmar schreef:Ik ben echt benieuwd of ze stevig genoeg zitten daarvoor. Als je er stiften er in doet komen er echt enorme krachten op!
Geven ze aan dat die mogelijkheid er is? Ik zie niet echt gaten in de onderkant.
Katyatje schreef:Ik geloof ook niet echt in vijzen in hoefschoenen. Als je aan volle galop een bocht rijdt komt er toch enorme druk op die vijzen en dan geloof ik niet dat die schoenen aanblijven. Of ze zullen toch gaan draaien. Of de vijzen zijn zo klein dat ze amper effect hebben.
Maar wie weet bewijzen de runners het tegendeel. Dat wordt afwachten.
Ilsiie schreef:Katyatje schreef:Ik geloof ook niet echt in vijzen in hoefschoenen. Als je aan volle galop een bocht rijdt komt er toch enorme druk op die vijzen en dan geloof ik niet dat die schoenen aanblijven. Of ze zullen toch gaan draaien. Of de vijzen zijn zo klein dat ze amper effect hebben.
Dan wil ik dus eigenlijk niet nadenken over wat het effect is van vijzen in ijzers waarbij de ijzers genageld zijn in een paardenhoef... Of ben ik de enige
Ilsiie schreef:Katyatje schreef:Ik geloof ook niet echt in vijzen in hoefschoenen. Als je aan volle galop een bocht rijdt komt er toch enorme druk op die vijzen en dan geloof ik niet dat die schoenen aanblijven. Of ze zullen toch gaan draaien. Of de vijzen zijn zo klein dat ze amper effect hebben.
Dan wil ik dus eigenlijk niet nadenken over wat het effect is van vijzen in ijzers waarbij de ijzers genageld zijn in een paardenhoef... Of ben ik de enige