Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik ben ook superblij. En graag gedaan
. Ik leef gewoon met je mee, ik weet hoe het is om zo'n beslissing te moeten nemen, in het belang van je paard en dat dat echt niet makkelijk is. Plus jouw ervaring met Hinniken House kan andere mensen helpen die dezelfde beslissing moeten nemen.
1 hele minuut
Hij wilde steeds harder en dat mocht natuurlijk niet van me. Toen hij weer moest stappen was hij helemaal opgewonden
heerlijk!!!ponyparadijs schreef:Waarom stap je maar 2x per week Qizz? Heb je daar een bepaalde reden voor?
Wij doen alle dagen 2x daags 5-7 minuten stappen! Behalve als ze op het land staat!
MontyRulezz schreef:Zo, vandaag voor het eerst sinds maanden weer een stukje gedraaft1 hele minuut
![]()
En alles ging goed. Ik ga draven en gelijk ging het knopje om bij Villie.... Yeahhhh ik mag weer.... en zoef daar ging hij
Hij wilde steeds harder en dat mocht natuurlijk niet van me. Toen hij weer moest stappen was hij helemaal opgewonden
heerlijk!!!
Zo'n fijn gevoel dat ik eindelijk weer eens een keertje mocht draven. Ik ben nog eventjes op stal gebleven om te kijken of het been niet toch wat dikker zou worden, maar alles bleef rustig.

.
.
Ik had idd al wat pagina's doorgelezen, maar zal vanavond alles eens doornemen!
Heb een aantal van jullie verhalen gelezen, dat is ook niet mis zeg...