Letizia schreef:Ze is niet meer, mijn mooie Darmorah, het hoefbeen kwam idd door de zool heen, het ging niet meer, tis goed zo...

Hele hele dikke knuffel uit Hoofddorp.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letizia schreef:Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Tis heel raar en leeg, tegen het avond eten ging het regenen, Dar had daar zo'n hekel aan, dus zei bijna hard op dat dar d'r deken op moest...
Nu staat ze in een mooie groene wei, met gras tot aan haar knieën met een zonnetje op haar rug, haar kennende met een veulen aan de voet, eentje die op haar lijkt, vos merrie met een kol en twee witte voetjes.
Ik ben blij voor haar, geen pijn meer, maar ow wat mis ik haar nu al verschrikkelijk...
capopjekop schreef:Er moest bij beide dames behoorlijk wat af. Grietje begon daarna wel wat te dribbelen. Ze zal de eerst komende dagen nog niet geweldig lopen schat ik zo in, aangezien er een behoorlijk stuk af moet, maar ik verwacht dat ze na die week wel een stuk beter loopt. Amber liep wel meteen goed. Ze had/heeft nog wel een verbrede witte lijn, maar ze loopt verder goed. De hoeven zien er nu iig een stuk gezonder uit.
Letizia schreef:Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes
Tis heel raar en leeg, tegen het avond eten ging het regenen, Dar had daar zo'n hekel aan, dus zei bijna hard op dat dar d'r deken op moest...
Nu staat ze in een mooie groene wei, met gras tot aan haar knieën met een zonnetje op haar rug, haar kennende met een veulen aan de voet, eentje die op haar lijkt, vos merrie met een kol en twee witte voetjes.
Ik ben blij voor haar, geen pijn meer, maar ow wat mis ik haar nu al verschrikkelijk...
capopjekop schreef:En haar hoeven, schaam me wel een beetje, want ze zijn hier echt lang. Ze groeiden nu ook iets omhoog van voren, is dat raar of gebeurd dat vaker bij hb paarden?
capopjekop schreef:Je paard klinkt als een lolbroek lolclub. Vandaar ook je boktnaam?
fancylover schreef:Hier gaat het tot nu toe erg goed met de paardjes! hopen dat we dit jaar de winter beter doorkomen.
ook nog even leuk nieuws: sinds een aantal maandjes zijn we aan het mennen met onze shetlander hengst, afgelopen vrijdag heeft hij zijn eerste wedstrijd gereden en daarvan zijn natuurlijk foto's: [AR-ITP] Onze eerste echte menwedstrijd