Arabesk schreef:arno8 schreef:ga eens wat nuttigs doen Arabesk, heb je al poep geschept bij de paarden zodat we straks meteen kunnen rijden?
JOUW computerhok uitruimen
Je bedoelt zeker JOUW zooi uit het computerhok halen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Ik vind ook dat er wat weinig wand staat. Gezien het overgewicht van je paard, is insuline resistentie misschien het geval?
http://www.paardnatuurlijk.nl/onderzoek/insuline.htm
een van de symptonen is gevoelig zijn voor hoefbevangenheid en spierbevangenheid.
arno8 schreef:Op de eerste foto is trouwens een gat in de straal te zien. Is dat een diep gat? Als je er in port met een hoevenkrabber, hoe reageert het paard dan? En raakt de straal de grond?
Peelie schreef:arno8 schreef:Op de eerste foto is trouwens een gat in de straal te zien. Is dat een diep gat? Als je er in port met een hoevenkrabber, hoe reageert het paard dan? En raakt de straal de grond?
waar zie jij een gat? ik zie alleen wat modder?
scoxxx schreef:1 van mijn paardjes heeft afgelopen zaterdag op haar plastic schoenen, de kunststof ijzertjes.... 90 km gelopen, houdt in 09.00 start en 17.30 finish en veterinair helemaal goedgekeurd. Continue gedraaft en gegaloppeerd.
Er was overigens ook een Akhal Teke die op oranje renegade hoefschoenen de 90 liep. Voor zover ik gezien heb, zijn de hoefschoenen niet verloren.
scoxxx schreef:1 van mijn paardjes heeft afgelopen zaterdag op haar plastic schoenen, de kunststof ijzertjes.... 90 km gelopen, houdt in 09.00 start en 17.30 finish en veterinair helemaal goedgekeurd. Continue gedraaft en gegaloppeerd.
Er was overigens ook een Akhal Teke die op oranje renegade hoefschoenen de 90 liep. Voor zover ik gezien heb, zijn de hoefschoenen niet verloren.
FaberSmid schreef:scoxxx schreef:1 van mijn paardjes heeft afgelopen zaterdag op haar plastic schoenen, de kunststof ijzertjes.... 90 km gelopen, houdt in 09.00 start en 17.30 finish en veterinair helemaal goedgekeurd. Continue gedraaft en gegaloppeerd.
Continue draf en galop, over een afstand van 90 km?
fransje23 schreef:FaberSmid schreef:Continue draf en galop, over een afstand van 90 km?
Wel met een aantal vetgates met rustpauzes en dierenarts controles hoor.