Zo he, wat een reacties
Ik ben blij dat de discussie niet uit de hand loopt

Na 1,5 uur bijlezen, reageer ik maar even.
Omdat het zovaak gevraagd is waarom ik dit filmpje plaats en dat ik naar het evenement ben geweest om daar alleen maar zulke foto's te maken en het op bokt te zetten..
Ik heb het filmpje op youtube gezet als actie/protest. Om mensen er bewust van te maken hoe hun voorbeelden rijden. Ik ben niet naar het evenement geweest alleen maar om daar zulke foto's te maken.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat het wel een plannetje was van te voren, maar maar zeker niet de enige reden. Ik heb daar geholpen, vrijwilligerswerk gedaan en heb ervan genoten, als ik niet bij de losrijbak stond. Een gezellige sfeer hangde er, alleen werd ik een beetje gek van al die mensen die constant: 'anky' roepen, en vragen: 'is dat anky??'
Ik moet wel lachen om die reacties van pro-rollkurders. Haha wat een argumenten. Ga paarden lekker helemaal met mensen vergelijken... en dan nog even als argument gebruiken dat salinero op die ene foto weg zou rennen en op rem getrokken moest worden..

Nou nee hoor, zo was dat niet, wel na constant rollkuren wilde ie er even tussen uit glippen.