Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ipsilonka schreef:@ Idifix! Ik heb een pony op stal staan die mega hoefbevangen was. Krijgt medicijnen voor cushing en heeft wss ook IR EMS de hele bende. Was opgegeven door dierenartsen (en ook door mij eigenlijk) Maar nu nog geen 4 maanden later leer ik mijn nichtje van 9 op haar paardrijden en staat ze zo'n 4 a 5 uur per dag op de wei (met graasmasker). Dus in alle redelijkheid leg je er niet zomaar bij neer hoor!
Idifix schreef:Er bij neerleggen doe ik me niet maar heb gisterennamiddag bijna hele tijd zitten huilen heel stom mss maar het was me even teveel en dan de staleigenaar die altijd reageert of ik hem maar gewoon moet opgeven omdat het toch maar chronisch is.![]()
.
janouk schreef:Idifix schreef:Er bij neerleggen doe ik me niet maar heb gisterennamiddag bijna hele tijd zitten huilen heel stom mss maar het was me even teveel en dan de staleigenaar die altijd reageert of ik hem maar gewoon moet opgeven omdat het toch maar chronisch is.![]()
.
Niks stom hoor, maar wij snappen hier dat allemaal hoor. Juist hier mag je dat allemaal eruit gooien.
Wij weten, helaas uit ervaring, hoe moeilijk het is om je paardje met zoveel pijn te zien. De machteloosheid, de pijn, het verdriet, de twijfel, de onzekerheid.
En ook hoe het is om te vechten tegen de oordelen van zoveel meningen om je heen en de twijfel omdat je niet meer weet wie je moet geloven. En het beeld bij je paardje dat bijna per uur wisselt.
Heel herkenbaar.
Pandora2 schreef:Geef je dat kleefkruid zo '' vers uit de tuin '' ? Staat hier namelijk 1 kant van mijn omheining vol van dat spul en dan kan ik hen ook elke dag wat geven, geraakt ook de kant opgeruimd en netjes...
Idifix schreef:Nog steeds geen bloeduitslagen .. meneer wilt die graaskorf ook maar niet aanhouden schuurt hem altijd over zijn oren uit tegen een boompje of paaltje moest iemand hier tips voor hebben altijd welkom.
Bedankt voor jullie steun, mensen die hier geen ervaring van hebben snappen het ook vaak gewoon niet.
Marijuhhhhh schreef:Pandora2 schreef:Geef je dat kleefkruid zo '' vers uit de tuin '' ? Staat hier namelijk 1 kant van mijn omheining vol van dat spul en dan kan ik hen ook elke dag wat geven, geraakt ook de kant opgeruimd en netjes...
Ja! Kunt het ook krijgen bij de Paardendrogist. Maar pluk het idd gewoon uit de tuin.