Fijn trouwens dat het met jullie paarden de goede kant op gaat esther en liedjuh! Ik ga dit topic toch maar eens goed volgen, de witlofwortelen is zeker een goed idee! Eens kijken of dat ergens hier in de buurt te krijgen is.
En ikke, het is inderdaad een lang verhaal, maar ik word er af en toe gek van om hetzelfde verhaal 1000x te moeten vertellen, en dan nog steeds mensen hebben die het niet snappen en denken dat het ''wel goed komt'', want hun paard heeft ook eens een peesblessure gehad en daarbij is er niets meer aan de hand. Het is nu bij Mel de 3e keer dat deze blessure terug is op dezelfde plek, en nu is ongeveer 1/2 van het weefsel beschadigd. Buiten dat is ze op leeftijd en hebben we nu zoveel geïnvesteerd dat het een keer ophoud. Vandaar dat ik het verhaal helemaal uitgeschreven heb, en gedeeld heb op facebook. We zitten nu gewoon niet in een situatie dat ik zeg: ze gaat er helemaal bovenop komen en we zien de toekomst rooskleurig in. Natuurlijk blijven we wel positief, maar in je achterhoofd weet je dat het ook fout kan zijn. Ooit houd het een keer op natuurlijk.