Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rideltje1992 schreef:Hoi, ik kom even binnen vallen met een vraagje:
Merken jullie ook dat een paard met artrose in de voor benen meer struikelt? tot op de knieën vallen aan toe. Niet vaak vallen maar wel meer struikelen.
Maris schreef:TinePine, dus het duivelsklauw poeder van Steffi werkt veel beter als de devils relief van NAF ? Mag je dat poeder altijd geven ? Ik dacht dat het de nieren nogal kan belasten bij langer gebruik ?
demireus schreef:Ik meld me hier ook.
3 weken terug is er artrose geconstateerd bij mijn paard in zijn rechter achter knie. Paard liep al een tijdje niet helemaal lekker, eigenlijk alleen in het begin met rijden, als je even bezig was ging het weg, dus we vermoeden wel al artrose. Nu is hij ingespoten maar merken we eigenlijk totaal geen verbetering, hij loopt nog steeds niet goed.
Nu staat hij met de kudde op het land en daar merk je er totaal niks aan, hij rent het hardst van allemaal, speelt gewoon leuk met de andere paarden.. Daaraan zou je dus echt niet zeggen dat hij artrose heeft, alleen met rijden in draf loopt hij gewoon echt niet goed.
Het is nu even afwachten wat de dierenarts er van zegt bij de controle binnenkort.
Maris schreef:demireus schreef:Ik meld me hier ook.
3 weken terug is er artrose geconstateerd bij mijn paard in zijn rechter achter knie. Paard liep al een tijdje niet helemaal lekker, eigenlijk alleen in het begin met rijden, als je even bezig was ging het weg, dus we vermoeden wel al artrose. Nu is hij ingespoten maar merken we eigenlijk totaal geen verbetering, hij loopt nog steeds niet goed.
Nu staat hij met de kudde op het land en daar merk je er totaal niks aan, hij rent het hardst van allemaal, speelt gewoon leuk met de andere paarden.. Daaraan zou je dus echt niet zeggen dat hij artrose heeft, alleen met rijden in draf loopt hij gewoon echt niet goed.
Het is nu even afwachten wat de dierenarts er van zegt bij de controle binnenkort.
Ingespoten en hij loopt op het land ? Misschien is het verschillend per inspuiting maar normaal moeten ze weken boxrust met stappen aan de hand na een inspuiting ?!