Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:Ik heb ondertussen de cavallo's, maat 6. Voor past hij ze perfect, achter zijn ze zelfs een beetje groot. Ik heb maar één paar gehaald zodat ik ze kon passen, dus achter ga ik maat 5 proberen. En dat terwijl hij eigenlijk voor alle hoeven buiten de maten vielen. Bedankt dus voor de tip dat ze groot vielen!
Anoniem schreef:Hoihoi,
Ik men met mijn shet, maar nu hij wat langere tochten maakt slijten zijn hoeven toch te veel. Vooral zijn verzenen van de achterhoeven worden erg kort en ik moet oppassen dat hij zijn hoefballen niet gaat kapot lopen. Ik zou hem graag op hoefschoenen voor de koets zetten maar welke kan ik het beste voor hem bestellen? Het is een grote shet, 105 stokmaat ongeveer.
(hij heet Santino, is ooit van een bokker geweest, misschien dat iemand hem kent?)
Kunnen jullie mij adviseren want er zijn zoveel schoenen en ik lees zoveel over schuurplekken.
keona schreef:[naam] schreef:Hoihoi,
Ik men met mijn shet, maar nu hij wat langere tochten maakt slijten zijn hoeven toch te veel. Vooral zijn verzenen van de achterhoeven worden erg kort en ik moet oppassen dat hij zijn hoefballen niet gaat kapot lopen. Ik zou hem graag op hoefschoenen voor de koets zetten maar welke kan ik het beste voor hem bestellen? Het is een grote shet, 105 stokmaat ongeveer.
(hij heet Santino, is ooit van een bokker geweest, misschien dat iemand hem kent?)
Kunnen jullie mij adviseren want er zijn zoveel schoenen en ik lees zoveel over schuurplekken.
de meeste shetten die ik ken lopen op easyboot epic ik zelf heb mijn men pony's hier ook op staan
Anoniem schreef:Het is een grote shet, 105 stokmaat ongeveer.