Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wij hebben in het najaar van 2009 precies hetzelfde gehad: min of meer al beslissing genomen en toen ging ze het ineens weer heel leuk doen (dus het kan wel..). Ze heeft toen wel een tijdje op bute gestaan (toen ze zo slecht ging), maar op een gegeven moment hebben we dat ook weer afgebouwd. Het is goed blijven gaan tot afgelopen najaar (zelfs wedstrijden M2 gelopen). Nu is ze niet echt slecht, maar sleept een beetje met haar andere been achter (niet het spat been). Ze heeft niet echt pijn, maar loopt gewoon niet helemaal goed. De DA is vandaag geweest (voor haar gebit) en hij gaf aan dat ze waarschijnlijk hoog in haar knie of schouder een verrekking heeft (na haar gezien te hebben aan de longe). Ze moet nu weer een tijd rust hebben en alleen rechtuit stappen. Ach, daar zijn we inmiddels wel aan gewend.
Ale je je paardje niet meer herkend omdat het zichzelf niet meer is of kan zijn, omdat het naar alle waarschijnlijkheid last heeft van zijn lijf, is het laten gaan misschien wel de enige juiste keuze die je kan maken. Heel, heel erg veel sterkte, ik zal een kaarsje voor je branden 2 maart! Roxannev schreef:We hebben 't wel met de dierenarts overlegd en ik mag gewoon lichte arbeid en weer opbouwen, maar was benieuwd naar jullie ervaringen.
Maar dus ook rad
Kou lijkt 'm dus vooralsnog niet echt veel te doen. Heb maar 2 dagen gehad dat ie stijver de stal uit kwam, stalbandage erom 's nachts, ook omdat ie snel stalbenen krijgt, tot de ergste kou weer over was (paar daagjes was dat toen maar) en het was weer goed.

Ik ken het maar al te goed, wij hebben op hetzelfde punt ooit gestaan. Ze kunnen je echt verbazen met spat. Wat ik inmiddels geleerd heb is dat ik alleen nog op mijn eigen gevoel afga: je kunt er de hele wereld bijhalen aan artsen en alternatieve genezers: de enige die je kan vertellen (nou ja, konden ze dat maar) hoe het met ze gaat is je paard zelf. Door hun blik, hun uitstraling, hun houding, hun reactie etc. Ik dokter dus niet zoveel meer met onze Kiek en laat haar zelf aangeven wat ze kan. Ik hoop echt dat je nog onwijs kunt genieten van je grote vriend de komende tijd ! 
) de jury was er niet over te spreken 165 en 170 .. ik heb altijd 4en op wijken, dus daar werken we hard aan!