Roxannev schreef:We hebben 't wel met de dierenarts overlegd en ik mag gewoon lichte arbeid en weer opbouwen, maar was benieuwd naar jullie ervaringen.
@Roxannev: Om je vraag te beantwoorden: onze DA zegt altijd als het goed gaat mag je gewoon weer opbouwen en alles doen; ze geven zelf wel aan tot hoever je kan gaan. Uiteraard wel rustig aan beginnen. Als die van ons goed loopt kunnen we er gewoon weer bijna alles mee; dan loopt ze wedstrijden in de M2 en doet ze de oefeningen voor de Z1. Maar dan praat ik wel over een langere goede periode en die heeft ze nu al een tijdje niet.
@Mickey3: spat = artrose dus in principe zouden ze meer last moeten hebben met kou en vocht. Toch kun je dat niet zomaar stellen. Ons paard heeft vorige winter niet één keer kreupel gelopen en toen is het ook best koud geweest. Deze winter kwakkelt ze al sinds oktober, maar of dat met de kou te maken heeft? Geen idee (lijkt er nu niet op, omdat ze geen last heeft van haar spatbeen).
@Svdijk: je hebt helemaal gelijk. Ik zou er in jouw geval ook mee stoppen. Het is niet meer paardwaardig en dat is toch wel een minimum 'vereiste' (klinkt zo stom). Heel heel heel veel sterkte de komende tijd !