Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Die zijn wel mooi! Ben zelf aan ene kant wat huiverig van alles om de beentjes heen te binden bij m'n pony. Dan verander ik wel van alles, qua bloedsomloop enzo. Ik hoop dat dikke deken en eventueel schoenen voldoende zijn. Ik heb equi suhions voor dr.
Slmt9 schreef:Ik ga met de vrieskou die verwacht wordt overigens wel mn magneten om de koten doen. Mijne is nu niet meer hb, maar om winter-hb te voorkomen.
Ik heb ook de kogelbeschermers van back on track ivm artrose, die vind ik ook heel fijn. Maar met de natheid kunnen de magneten net ff wat meer hebben qua materiaal.
Zijn deze:
https://www.equinemagnetix.nl/a-5295317 ... kle-boots/
En:
https://www.magnetixtherapy.com/product ... ws_summary
Stal_Fiore schreef:Hi
Welke maat heb jij en wat voor paardje heb je?
X
Slmt9 schreef:Stal_Fiore schreef:Hi
Welke maat heb jij en wat voor paardje heb je?
X
Maat L. Ik heb een kleine kwpn’er van 1.62.
Voorbenen normaliter tussen cob en full, achterbenen full.
Heb ze in 2018 gekocht bij de eerste winterbevangenheid. Was net nog ff reviews lezen op hun site, lees ook veel goeie ervaringen bij stalbenen en artrose
Vanaf morgen gaan ze hier weer om 24/7.
Stal_Fiore schreef:Slmt9 schreef:
Maat L. Ik heb een kleine kwpn’er van 1.62.
Voorbenen normaliter tussen cob en full, achterbenen full.
Heb ze in 2018 gekocht bij de eerste winterbevangenheid. Was net nog ff reviews lezen op hun site, lees ook veel goeie ervaringen bij stalbenen en artrose
Vanaf morgen gaan ze hier weer om 24/7.
Ik zal denk ik voor mijn haffie maat m nodig hebben. Helaas is alles uitverkocht, op L na.
Is het erg als ze iets groter zijn? Moeten ze nauw aansluiten?
Kyno schreef:Sorry, even een ego-post (moet nog even bijlezen!).
Had vanochtend een e-mail met de uitslag van de bloedtest. Alle waardes goed, behalve die van de spieren waren ietwat verhoogd maar de dierenarts gaf aan dat dat komt doordat ze door de bevangenheid moeilijk kon bewegen.
Ben opgelucht dat het geen PPID, EMS is, en dat de orgaanwaardes allemaal goed zijn.
Maar natuurlijk wel lastig om nu de echte oorzaak te bepalen.
Denk dan toch het overgewicht in combinatie met die ene heul lekkere baal voordroog die ik had...