Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Delphi2 schreef:Voor de Glove gebruikers zijn er nu nieuwe gaithers ontwikkeld, ik vind ze er goed uitzien.
http://mavrick-usa.com/home.html, ik ben benieuwd hoe het werkt.
Maar volgens mij is het serieus? Als je naar de FB pagina gaat, zie ik dat je wel in de hoef moet boren ofzo
Beetje raar.
Mijn paard is toe aan nieuwe hoefschoenen. Ik heb nu de Easyboot Epics, maar die vind ik eigenlijk niet echt fijn meer. Opzich fijne schoenen, maar op een gegeven moment trokken de schroefjes door het kunststof heen. Ik heb er toen ringen in gezet, met als gevolg dat de schroefjes wel iets uitsteken, en dus beschadigingen in de hoef geven. Ik doe nu een stuk watten & ducktape op de schroefjes, maar dat is ook niet alles
Ze zou dan maat 3W moeten hebben. Maar ik ben bang dat die uiteindelijk net voor het bekappen niet meer zullen passen. Ze heeft overigens ook wat flares, die uiteraard naarmate de tijd verstrijkt groter worden. Ze wordt om de 8 a 9 weken bekapt (gaat niet veel af, wel steunsels en even de flares 'bijwerken' zeg maar.
) Tancreda4 schreef:Zijn er eigenlijk ook test-sites? Ik vind het bepalen van een maat zo moeilijk, en die dingen zijn best duur voor als je een verkeerde maat te pakken hebt.... (ik heb daardoor ook al een jaar een paar easyboot epics maat 2 liggen, die te klein waren en ik uit het buitenland had waardoor ik niet kon ruilen)
Maar mogelijk zijn haar hoeven net te groot (als ik het zo even snel zag, moet ze een 'achterhoef maat' aan de voorkant hebben als ik het goed heb begrepen).
)