Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maggie_Eddy schreef:Dat is ook zeker waar ik voor zou gaan hoor. Het leven moet wel paardwaardig blijven, en is dat het niet, dan vind ik het alleen maar egoistisch om een paard te laten leven, alleen maar omdat je je maatje niet wilt laten gaan... Hoe zwaar die keuze dan ook zal zijn. Als ik er nu alleen al aan denk dat ik ooit een keer afscheid moet gaan nemen krijg ik al buikpijn en een brok in m'n keel...
svdijk: Respect! Heel veel respect
enniee schreef:Nou jullie verwachten vast foto'sNou pa heeft het geprobeerd, maar ze waren allemaal wazig, of hij was net te laat.. Ik heb dus maar 1 goed gelukte en die is van het instappen
Het was niet zo'n succes met het fototoestel .
De les ging echt heel goedIk reed te veel op mijn buitenteugel, omdat ik dat zo gewend was. Verina vraagt dat altijd en ik laat dat dus toe, daardoor is haar beenzetting en aanleuning verkeerd. Aan het einde van de les ging het heel goed! De beenzetting en aanleuning waren allebei uitstekend zei Antoine
. Hij was verbaasd over ons, hij begon te vloeken en kon het niet geloven
An jij hebt de feeling, en ik ben stomverbaasd en zo ging het steeds
Maar ik ben dus helemaal happy en hij zei al; je dag kan vast niet meer stuk, nou nee die kan niet meer stuk
![]()
(Even uit ander topic gehaald