Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En sorry voor mijn verwarring
even stapje terug doen en dan weer voorzichtig doorgaan ermee. 
en aan het been niks te zien/voelen. 
Liedjuh 
Wat enorm balen Liedjuh..... Hopelijk gaat de verzekering akkoord met de prp behandeling en gaat het herstel helemaal goed!
Elke ochtend bekijk ik toch weer met angst en beven haar pootjes, maar vooralsnog mag ik zeker niet ontevreden zijn
) Vertrouwde het toch niet dus maandag laten scannen. Nu zit er een verdikking daar waar de tussenpees met de buiger samenkomt. Drie maanden gepaste beweging, stappen stappen stappen op t harde.. Probeer haar wel gewoon in de paddock te houden, an sich is ze heel rustig en we hebben een enorm mooie paddockbodem die absoluut niet zwaar is (lijkt op Achterberg). Over drie maanden weer scannen..
Smeer er sowieso wel klei op. Geven jullie er ook nog een supplement bij?
als ik door was gaan rijden was ie echt heel stuk gegaan. Het is een blessure die vaak rond deze leeftijd voorkomt (13) omdat er dan wat minder elasticiteit in de pezen zit... Nu paard rustig zien te houden :Y Van de week dacht ze jeeeeej vakantie en huppelde een paar keer... Nu heb ik de goede formule denk ik qua paddock en voeding. Het blesure weitje gaat hem ook niet worden want we zitten hier op de klei, een vieze modderboel is het dan binnen no time...